S.S.S.

Sık Sorulan Sorular

En çok sorulan soruları sizin için cevapladık. Sorunuz aşağıda yer almıyorsa lütfen İletişim Formu ile info@simayapim.com e-posta adresi ile ya da 0546 250 0 250'ı arayarak tarafımıza bildiriniz...

 

Kargo ve Teslimat

S: Siparişimi verdim, ürünlerin tedarik süresi ne kadardır? Ne zaman elime ulaşır?

C: Ürünlerimizin hazırlanma süreci, ürüne göre değişmekte olup ortalama 3-5 gün arasında hazırlanmaktadır. Siparişinizin size teslimatı ürünler kargoya teslim edildikten sonra kargo firmasının inisiyatifinde olup uzak ilçe, köy ve kasabalar haricinde Türkiye'nin her yerine 1-5 gün arasında teslimat yapmaktadır.

S: Hangi kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?

C: Anlaşmalı kargo firmalarımız Yurtiçi, Sürat Kargo firmalarıdır.

S: Kargo bedeli ne kadar?

C: Sepetinizdeki ürünlerin toplam bedeli 750 TL ve üzeri ise kargo ücretsiz kampanyamız bulunmaktadır. Bu tutarın altındaki alışverişlerde 44 TL 'den başlayan kargo bedeli bulunmaktadır.

S: Aynı gün teslimat var mı?

C: Türkiye geneli ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Ürünlerimizi en hızlı şekilde hazırlayarak kargo firmalarına teslim etmekteyiz.

S: Özel teslimat tarihi seçebilir miyim?

C: Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef özel günde teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz siparişinizi verdikten hemen sonra Müşteri Destek Ekibimiz ile iletişime geçerek siparişinizin kargoya verileceği tarihi ayarlayabilirsiniz.

S: Ürün kargoya verildiğinde SMS gelecek mi?

C: Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza e-mail ve SMS olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir.

S: Siparişimi nasıl takip edebilirim?

C: Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza mail ve sms olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir. Size iletilen linke tıkladığınızda açılan kargo takip sayfasından kargonuzu takip edebilirsiniz.

S: Haftasonu teslimat yapıyor musunuz?

C: Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef Pazar günü teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır. Hafta içi 09:00-18:00 arası Cumartesi günü ise 09:00 – 13:00 arasında kargo firmaları teslimat yapabilmektedir.

S: Hediye giden paketlerde faturası da gönderiliyor mu?

C: Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak e-mail adresinize gönderilmektedir.

S: Kargo paketleri üzerinde gönderici olarak ne yazıyor? Paketlerde gönderici bilgisi bulunuyor mu?

C: Kargo paketlerimizin gönderici bölümünde ENBABA.COM.TR  bilgisi bulunmaktadır. Eğer gönderici bilgisi eklemek isterseniz hediye notu altına ekleyebileceğiniz isim alanımız vardır. Bu alan üzerinden ekleme yapabilirsiniz. Eklemediğiniz takdirde gönderiniz, üzerinde herhangi bir gönderen ismi olmadan teslim edilmektedir.

S: Ürünümün eksik, hasarlı ya da kusurlu gelmesi durumunda ne yapabilirim?

C: Hediyenizi teslim alırken lütfen kargo görevlisinin yanında paketi açın ve ürün üzerindeki kırık ya da gönderi sırasında oluşmuş bir kusur var ise bunu kargo görevlisine bildirerek tutanak tutturun. Bu durumda sizden başka hiçbir şey talep edilmeden aynı ürün tarafınıza ikinci kez gönderilecektir. Hediye üzerinde siparişinizdeki kişiselleştirme detaylarında bir yanlışlık ya da kusur var ise bize 0546 250 0 250 no'lu telefondan ulaşarak probleminizi çözmemize yardımcı olabilirsiniz. Verdiğiniz siparişin detaylarında belirtilenin dışında bir kusur olmadığı takdirde ürün size özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş olduğundan dolayı iade ve değişim kabul edilmemektedir. 

 

Ödeme

S: Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

C: Yapacağınız alışverişlerde ödeme yöntemi olarak online kredi kartı ya da banka kartı üzerinden işlem yapabilirsiniz. Ek olarak Havale-EFT yöntemiyle de işlem yapabilirsiniz. Ödeme seçeneği bölümünden ilgili alanı seçerek banka hesap bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

S: Kredi kartı bilgilerim güvende mi?

C: Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikalı Sanal Pos Sistemi ile birlikte güvenilir bir şekilde doğrudan banka veri tabanına girilmektedir, bankadan başka kimse tarafından görülemez.

S: Nasıl Havale Yapabilirim?

C: İnternet bankacılığı kullanıyorsanız kendi hesabınızdan EFT/HAVALE olarak para transferi yapabilirsiniz. Siparişinizin en hızlı bir şekilde elinize ulaşması için ödeme bilgisini 0546 250 0 250 numaralı telefon ile ya da
info@simayapim.com e-posta adresine yazarak bize ulaştırınız.

S: İptal veya iade durumunda geri ödemesi nasıl yapılacak?

C: İptal/iade işlemlerinde siparişinizin iade aşamasına alınmasından sonra tahmini 3-10 iş günü içinde ücretiniz hesabınıza yansımaktadır.

S: Alışverişimi taksitle yapmıştım, geri ödemesi nasıl yapılacak?

C: Taksit ile yapılan ödemelerin iade işlemi de yine taksitli olarak yapılmaktadır. Ekstre kesim dönemlerinizde hesabınıza ücret yansıması banka tarafından sağlanmaktadır.

S: Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

C: enbaba.com.tr internet sitemiz üzerinden yapacağınız kredi kartı ödemelerinizde kart bilgileriniz sistemimizde kaydedilmemektedir. Masterpass sistemi üzerinden kayıtlı bir kartınız varsa onun kullanımı için işlem yapılabilmektedir. 

 

Sipariş

S: Satın almadan önce ürünü görmek istiyorum. Görerek satın alabileceğim bir mağazanız / şubeniz var mı?

C: Ürünlerimiz online olarak sergilenmektedir. Satın alma işlemi sadece sitemiz üzerinden yapılabilmektedir. Dilerseniz sipariş verdiğiniz ürünü ofisimizden teslim alabilirsiniz. Bu işlem için siparişten hemen sonra bize Müşteri Destek hattımız üzerinden ulaşabilirsiniz.

S: Hediye paketi seçeneği göremedim, siparişimdeki ürünler nasıl ambalajlanacak?

C: İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız tüm ürünler şık bir hediye paketi içinde ve sağlam bir şekilde paketlenerek gönderilmektedir. Paketleme için ekstra bir seçenek işaretlemenize gerek olmamaktadır.

S: Kişiye özel ürünlerde istediğim tasarımı yaptırabilir miyim?

C: Kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde yazı, fotoğraf ya da logo gibi özelleştirme alanları sizin talebinize göre düzenlenmektedir. Fakat ürün üzerindeki ana tasarımlar maalesef değiştirilememektedir.

S: Hediye giden paketlerde ürün faturası da gönderiliyor mu?

C: Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak e-mail adresinize gönderilmektedir.

S: Beğenmediğim kişiye özel ürünleri nasıl iade edebilirim?

C: Kişiye özel olarak hazırlanmış ürünlerimizde, tarafımızdan yapılan bir hata ya da kargodan kaynaklı bir hasar var ise değişim ya da iade işlemi yapılabilmektedir. Onun dışında iade ya da değişim imkanı bulunmamaktadır. İade ya da değişim hakkında detaylı bilgi alabilmek için 0546 250 0 250 nolu numaradan müşteri destek ekibimize ulaşabilirsiniz.

S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

C: Sipariş iptal işlemi için 0546 250 0 250 nolu Müşteri Destek hattımıza ulaşmanızı rica ederiz. Üretime alınmamış siparişlerin iptali ile ilgili arkadaşlarımız yardımcı olabileceklerdir. 

 

 

Ürün

S: Ürün üzerine yapılan özelleştirmeler daha sonra silinir mi?

C: Ürünlerimiz üzerine yapılan lazer kazıma ve baskı işlemlerimiz uzun ömürlü ve kalıcı bir şekilde uygulanmaktadır. Dış müdahale olmadıkça, çıkma ya da silinme gibi bir durum olmamaktadır.

S: Fotoğraflı ürünlerde fotoğraflar nasıl düzenlenmektedir?

C: Siparişinizde ilettiğiniz fotoğraflar profesyonel grafikerlerimiz tarafından incelenerek üretime en uygun formatta düzenlenmektedir. Satın aldığınız ürünümüzün tasarımına en uygun şekilde ayarlamalar yapılmaktadır. Eğer üretim için uygun olmayan bir fotoğraf iletilmişse, üretime uygun yeni bir fotoğraf talep edilmektedir.

S: Powerbank ürünlerinin garantisi var mıdır?

C: Powerbank ve diğer elektronik ürünlerimizin garantisi ENBABA.COM.TR tarafından sağlanmaktadır. Herhangi bir sorun ya da problemde Müşteri Destek hattımız üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

Üyelik

S: Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

C: Tarayıcı ya da uygulama üzerinden sipariş verme aşamasında üyelik zorunlu bir alandır. Üye olmadan sipariş verebilmek için bize 0546 250 0 250 Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.

S: Neden üyelik bilgilerimi tamamlamak istiyorsunuz?

C: Online alışveriş sürecinde sizin de sahip olduğunuz yasal haklarınızın tarafınıza iletilebilmesi için bir mail adresi üzerinden siparişinizi oluşturmanız gerekmektedir. Bu sizin yasal haklarınızı kayıt altına alan mesafeli sözleşmenize erişebilmenizi sağlayan bir yöntemdir.

S: Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

C: Üye girişi panelinden bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifre yenilemesi için işlem yapabilirsiniz.

S: Şifremi nasıl değiştirebilirim?

C: Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değişikliği” alanına tıklayarak yeni bir şifre tanımlayabilirsiniz.

S: Siparişlerim hesabıma kaydediliyor mu?

C: Üyelik girişi yaparak verdiğiniz tüm siparişleriniz üyeliğinize kaydedilmektedir. Ayrıca siparişlerinizden kazandığınız puanlar, hediye çekleri yine üyeliğinize kaydedilmektedir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.